شرایط و قوانین استفاده از سرویس‌ها و خدمات

 

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات به دقت ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران به وب‏‌سایت ارسی استور هنگام استفاده از پروفایل شخصی، طرح‏‌های تشویقی، ویدئوهای رسانه تصویری ارسی استور و سایر خدمات ارائه شده توسط ارسی استور به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات ارسی استور است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین ارسی استور از سوی کاربر است.

 

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های ارسی استور منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های ارسی استور تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

تعریف مشتری یا کاربر

 

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات ارسی استور اقدام کند.

همچنین از آنجا که ارسی استور یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

 

تعریف فروشنده و شرایط کالاهای فروشندگان

 

محصولات ارایه شده در وب‌سایت، یا توسط ارسی استور از شرکت‌های معتبر و واردکنندگان رسمی و قانونی عرضه می‌شود و یا برخی فروشندگان با ارسی استور همکاری می‌کنند و محصولات خود را به‌واسطه این فروشگاه اینترنتی، به صورت آنلاین به فروش می‌رسانند. منظور از کالای فروشندگان، گروه دوم است و فروشنده، شخصی حقیقی یا حقوقی است که محصول خود را در وب‌سایت ارسی استور عرضه کرده، به فروش می رساند. همچنین اعتبار فروشنده‌ها توسط ارسی استور بررسی و مدارک مورد نیاز از ایشان اخذ می‌شود.
– مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا، شرایط و همچنین خدمات پس از فروش محصول بر عهده فروشندگان است.
– فاکتور کالاهایی که توسط فروشندگان در سایت عرضه می‌شود، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال می‌شود.
– سفارش‌هایی که دارای حداقل یک  کالا از فروشندگان باشند و تا ساعت ۱۶ هر روز کاری نهایی شوند ، حداقل ۷ روز بعد (طبق زمان تحویل اعلام‌شده در سایت) در تهران و شهرستان‌ها، ارسال خواهند شد.
– در شرایط خاص مثل فروش شگفت‌انگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات فروشندگان به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و ارسی استور مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.
– در صورتی‌که ارسی استور تخفیف به شرط خرید تا سقف خاصی را اعلام کرد (Discount Voucher)، میزان خرید از کالاهای فروشندگان محاسبه نمی‌شود و این کالاها مشمول استفاده از این تخفیف‌ها نمی‌شوند.
– نحوه برگشت از فروش کالاهای فروشندگان طبق رویه ارسی استور است، با این تفاوت که فروشنده مسئولیت هرگونه عدم مطابقت را به عهده می‌گیرد.
– به کالاهای فروشندگان تخفیف سازمانی تعلق نمی‌گیرد.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

 

ارسی استور به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

ارسی استور متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت ارسی استور، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

 

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

 

– روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند. ارسی استور به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد.

– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت ارسی استور به وسیله ارسال کد سفارش از طریق پیام کوتاه و پیش فاکتور از طریق ایمیل، در صف پردازش قرار می‏‌گیرند. ارسی استور همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در ارسی استور به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای ارسی استور محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.

– در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۲۴ الی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

– ارسی استور مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای ارسی استور محفوظ است.

– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت ارسی استور، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای ارسی استور محفوظ است. ارسی استور در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت ارسی استور می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

– کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، ارسی استور جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.

– امکان پرداخت در محل برای سفارش‌هایی که از طریق باربری ارسال می‌شوند یا مبلغ آنها بیشتر از سی میلیون ریال است، وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ اینگونه سفارش‌ها از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.

 

– از آنجا که ارسی استور یک وب‌سایت خرده‌فروشی آنلاین است، سفارش یک کالا به تعداد بالا، مغایر با هدف مصرف خریدار است و در صورت ثبت چنین سفارشی، لازم است پیش از ارسال، مبلغ آن تسویه شود.

– تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافی نت، رستوران، هتل و مانند آن امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.

–  در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید، و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.

– در رابطه با سرویس تحویل اکسپرس فروشگاه اینترنتی ارسی استور، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده می‌شود.

– لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچ گونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمی‌کند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر از جمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزوده شده به سبد خرید اعمال خواهد شد. بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند، به‌ویژه درباره کالاهای ارائه شده تحت عنوان شگفت انگیز که دارای محدودیت تعداد هستند، توصیه می‌شود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. شایان ذکر است سفارش تنها زمانی نهایی می‌شود که کاربران کد سبد خرید سفارش خود را دریافت کنند و بدیهی است که ارسی استور هیچ‌گونه مسوولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.

 

قوانین عمومی

 

  1. فروشگاه اینترنتی ارسی استور رابط میان خریدار و تولید کنندگان و عرضه کنندگان کالاهای دکوراسیون و ساختمانی می باشد.  درکنار هر کالا نام تامین کننده اصلی کالا ذکر شده است و خریدار، کالای موردنیاز خود را براساس اطلاعات و خدمات مکمل ارائه شده از سوی تامین کننده کالا خریداری می نماید.
  2. قیمت‌‏گذاری در ارسی استور مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده برای کالاها در ارسی استور قیمت‏‌های خرده فروشی است که توسط تولید‏کننده و یا تامین‏‌کننده آن محصول به صورت مصوب تعیین شده است و به وسیله خود تامین کننده و کلیه نمایندگی های او به صورت یکسان رعایت می گردد.
  3. مدت زمان تحویل کالا که در مشخصات مربوط به هر کالا ذکر می­گردد، براساس شرایط ذکر شده از سوی تامین کننده کالا بوده و از تاریخ پرداخت پیش پرداخت ۵۰ درصدی مبلغ سفارش محاسبه می­گردد و ملاک محاسبه روز کاری هفته است.
  4. گارانتی و خدمات پس از فروش هر کالا بر اساس اعلام هر تامین کننده درکنار کالای او ذکر شده و به وسیله خود تامین کننده مربوطه انجام می شود. ارسی استور هماهنگی میان تامین کننده و مشتری را در موارد لازم انجام دهد.
  5. درخصوص کالاهایی که نیاز به نصب دارند، نصب به وسیله تامین کننده انجام شده و مبلغ آن براساس تعرفه ای که تامین کننده برای آن مصوب نموده و یا به صورت درصدی از قیمت کالا است که محاسبه شده و در فاکتور مشتری درج می گردد.
  6. ارسی استور به مشتریان خود در ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت در روز امکان سفارش‌‏گذاری می‌‏دهد. پردازش سفارشات از ساعت ۵ بعداز ظهر همان روز و سفارشاتی که درایام تعطیل دریافت شده اولین روز کاری بعد خواهد بود.
  7. کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. مسئولیت هرگونه اشتباه یا نقصی که مربوط به اشتباه در درج اطلاعات در فرم سفارش کالا باشد به عهده خریدار می باشد.
  8. کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات، پردازش می‌‏شوند.روزکاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات رسمی در ایران است.
  9. ارسی استور همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده، نهایت دقت و تلاش خود را می‏‌نماید. با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در ارسی استور به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و استرداد وجه سفارش برای ارسی استور محفوظ است و یا مشتری می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده،  محصول دیگری را جایگزین کند.
  10. خوگر درخصوص حمل کالا در تهران هیچ هزینه ای دریافت نمی کند ولی حمل کالا به شهرستان دارای هزینه حمل است که به وسیله تیپاکس انجام شده و هزینه حمل عینا طبق تعرفه های تیپاکس و مستقیما به وسیله این فروشگاه  دریافت خواهد شد. همچنین درصورتی که تیپاکس در شهرستان مشخصی سرویس حمل ارائه نکند، سفارش با باربری ارسال می گردد و کلیه هزینه های حمل تا شهرستان و از محل باربری تا محل مشتری با خریدار کالا است.
  11. حمل کالا تنها در تهران تا درب محل سفارش به عهده ارسی استور می باشد و درصورتی که نیاز به خدمات ویژه برای تحویل کالا در محل مورد نظر خریدار باشد باید حتما اقبلا هنگام تماس واحد لجستیک با خریدار، درخصوص آن هماهنگی انجام شود.
  12. در هنگام تحویل کالا بایستی بسته بندی کالا باز شده و سلامت کالا به تایید مشتری برسد و برگه تحویل آن که به منزله تحویل سالم کالاست توسط فرد تحویل گیرنده امضاء گردد. لذا حضور سفارش دهنده یا تحویل گیرنده ذکرشده در فرم سفارش، در هنگام تحویل کالا ضروری است.
  13. در محدوده شهر تهران، کالا با هماهنگی با خریدار یک بار به صورت رایگان به مقصد او حمل خواهد شد . درصورتی که علیرغم هماهنگی انجام شده خریدار در محل حضور نداشته باشد و یا به دلیلی  امکان تحویل کالا میسر نگردد حمل مجدد کالا، مستلزم پرداخت هزینه حمل ازسوی سفارش دهنده کالا خواهد بود.
  14. درخصوص کالاهایی که بخشی از پرداخت آن موکول به تحویل کالا شده است، تسویه کامل فاکتور هنگام تحویل کالا به صورت پرداخت نقدی یا از طریق دستگاه کارتخوان الزامی است و ارائه اسناد تعهد آور نظیر چک پرداخت محسوب نمی گردد.

 

رویه های انصراف از خرید کالا یا بازگرداندن کالا:

 

  1. مشتری پس از تایید سفارش خود و پرداخت مبلغ آن، برای کالاهایی که سفارش ساخت نباشند، تا هفت روز کاری حق انصراف از قبول سفارش را دارد . اگر کالا پیش از اعلام انصراف مشتری به مقصد او حمل شده باشد درصورتی حق انصراف جاری خواهد بود که بسته بندی کالا باز نشده و کالا مورد مصرف قرار نگرفته باشد.
  2. با توجه به ماهیت کالاهای عرضه شده در ارسی استور ( کالاهای معماری و دکوراسیون ) برخی از کالاها به صورت سفارشی و براساس انتخاب های مشتری تولید یا تکمیل می گردند. یعنی تولید کننده براساس درخواست خرید مشتری کالا را با رنگ و سلیقه مشتری تولید می کند و کالا قابل فروش به فرد دیگری نیست. در این موارد انصراف از خرید کالا مورد پذیرش نیست و درخواست انصراف و بازگشت کالا منجر به کسر ۳۰ درصد از مبلغ کالا می گردد و هزینه حمل عودت کالا نیز برعهده مشتری خواهد بود.
  3. درمورد کالاهایی که سفارش ساخت نیستند، یعنی کالا درانبار ارسی استور یا تامین کننده وجود دارد. انصراف از خرید کالا تا قبل از پروسه حمل کالا به مشتری مورد قبول است و وجه پرداختی مشتری به طور کامل برگشت داده خواهد شد.
  4. هنگام تحویل کالا، مشتری موظف است بسته بندی کالا را باز کرده کالا را بررسی و دریافت کند. بدیهی است دریافت کالا و تایید فاکتور به منزله تایید سلامت کالاست و پس از تحویل، هرگونه اعلام نقص و ایراد مورد تایید ارسی استور نیست.
  5. درصورتی که سفارش (اعم از کالای سفارش تولید یا کالای غیر سفارشی) به مشتری تحویل شده باشد و براساس فاکتور تحویل و تایید مشتری، کالا کاملا سالم و بدون هرگونه عیب و نقص بوده، انصراف مشتری مورد پذیرش نیست و بازگشت کالا منوط به کسر ۳۰ درصد از مبلغ کل کالا خواهد بود و هزینه حمل عودت کالا نیز برعهده مشتری خواهد بود.
  6. درصورتی که مشتری هنگام تحویل کالا، متوجه نقص در ظاهر و سلامت کالا و یا مشکل فنی در عملکردهای کالا بشود و یا اینکه کالا با مشخصات درج شده در معرفی کالا و فاکتور خرید خود مغایرت داشته باشد میتواند کالا را مرجوع نماید. پس از بررسی مورد در صورت تایید مغایرت، نقص یا مشکل فنی کالا،  براساس مقررات گارانتی اعلام شده از سوی تامین کننده  نسبت به رفع مشکل یا تعویض کالا اقدام خواهد شد. این سرویس اشکالات فنی را که در اثر استفاده نادرست کاربر ایجاد شده شامل نمی شود.
  7. درصورت تایید مغایرت یا نقص کالا هرگونه هزینه درخصوص تعویض یا رفع نقص به عهده ارسی استور خواهد بود.
  8. درمورد رنگ کالا به این نکته توجه شود که رنگ کالا درمانیتورهای مختلف با اندکی تغییر مشاهده می شود. درخصوص مغایرت رنگ کالا نیز معیار تفاوت کلی رنگ است و مغایرت شامل طیف های تیره یا روشن تر در همان رنگ نخواهد شد. لذا قبل از خرید با مشورت با پشتیبان خرید خود از انتخاب رنگ کالا اطمینان حاصل نمایید.

 

بروزرسانی …
  • سبد خرید شما خالی است.